Έτσι βιώνουν οι αθλητές μας την καραντίνα




ΑΓΓΕΛΟΣ Ονομάζομαι Άγγελος και είμαι μαθητής της Γ τάξης .Βιώνω την καθημερινότητά μου πολύ διαφορετικά από πριν .Αυτό που δίνει μεγάλη χαρά σε μένα είναι ο περισσότερος χρόνος που περνώ με τους γονείς μου .Ξυπνώ το πρωί τρώω και διαβάζω. Το απόγευμα κάνω την γυμναστική μου με τον Δάσκαλο, και μετά έχω πολύ χρόνο να παίξω .Μου λείπουν όμως οι φίλοι μου που παίζαμε στη γειτονιά και στο σχολείο μου. Όταν τελειώσει όλο αυτό θέλω να ξανά παίξω στη γειτονιά και να πηγαίνω πολλές πολλές   βόλτες!!




 ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ  Εγώ περνώ την ώρα μου  διαβάζοντας κάποιο βιβλίο ή φτιάχνοντας το πάζλ με τα 500 κομμάτια που παραγγείλαμε. Επίσης κάνω τα μαθήματα που μας στέλνει ο δάσκαλος μας στο σχολειό. Το βράδυ, ξαπλώνω στον καναπέ και βλέπω μια ταινία τρώγοντας ποπ κορν που φτιάχνει η μαμά μου. Μόλις  τελειώσει η καραντίνα, θα ήθελα να πάω στο πάρκο για να παίξω με τους φίλους μου.




ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ  Κάθε πρωί τρώω πρωινό, Διαβάζω τα μαθήματά μου παίζω με τον αδερφό μου ,τρώω το μεσημεριανό μου και  ξεκουράζομαι  Κάνω γυμναστική με τον κύριο Χάρη ,παίζω κάνω μπάνιο ,τρώω βραδινό βλέπω  τηλεόραση .Πλένω τα δόντια μου κοιμάμαι. Μου λείπει το σχολείο  ο παππούς, η γιαγιά και οι φίλοι μου.



ΣΟΦΙΑ Όταν τελειώσει όλο αυτό θέλω να πάω στην παραλία, να πετάξω Πετρούλες και να κάνω αγγελάκια στην άμμο.Μου αρέσει στο σπίτι γιατί έχει περισσότερο χρόνο για ζωγραφική, επιτραπέζια και κούκλες .





ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ Κύριέ Χάρη μένουμε σπίτι και περνάμε καλά. Μου έχε λείψει η παιδική χαρά και τα παγωτά. Φιλιά πολλά




ΡΑΦΑΗΛ  Κύριε Χάρη vα περάσει ο καιρός να είμαστε πάλι μαζί σου. Δεν είναι ωραία έτσι. Σε αγαπάμε και μας λείπεις!



ΜΑΡΙΑ Κύριε Χάρη περνάμε λίγο στενάχωρα γιατί μας λείπει το σχολείο, η δασκάλα μας και εσείς σας αγαπάμε και περιμένουμε να έρθουμε κοντά σας καλή άνοιξη καλό Πάσχα.



ΕΥΑ Καβάλα, 01.04.2020 Αγαπημένε μου δάσκαλε, Τί κάνεις; Εγώ είμαι μια χαρά. Εμείς το πρωί διαβάζουμε γλώσσα και μαθηματικά. Τον ελεύθερο μου χρόνο παίζω με τα παιχνίδια μου. Το μεσημέρι τρώω μεσημεριανό καθώς βλέπω Καραγκιόζη και όταν φάω τρώω ένα γλυκό. Το βράδυ βλέπω παρά πέντε. Με πολύ αγάπη Εύα.




ΚΥΡΙΑΚΟΣ Καλησπέρα δάσκαλε περνάω καλά παίζω με τα παιχνίδια μου, διαβάζω και παίζω στην αυλή με το σκυλάκι μας  την Νένα! Μου λείπουν πολύ οι φίλοι μου και το πρώτο πράγμα που θα κάνω  θα είναι να τους συναντήσω, να παίξουμε και να κάνουμε κόντρες με το ποδήλατο.





ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Περνάω την ημέρα μου διαβάζοντας και παίζοντας σκάκι .Μερικές φορές κιόλας μαγειρεύω και περιμένω πώς και πώς να πάει 6:00 μόλις τελειώνουμε κάνουμε μπάνιο μετά βλέπουμε καμιά ταινία. Κοιμόμαστε αλλά πρώτα πλένουμε τα δόντια μας. Περιμένω να τελειώσει η καραντίνα για να ξαναδώ από κοντά τους φίλους μου.



ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Η καραντίνα μου έχει δώσει περισσότερο χρόνο για παιχνίδι με τους γονείς μου και την αδερφή μου στο σπίτι αλλά ανυπομονώ να τελειώσει ώστε να γυρίσω στο σχολείο και στις προπονήσεις στο Ταεκβοντό.







Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΣΥΣΟΥΡΚΑΣ ΣΤΟ Galeb Belgrade Trophy.

Αθλητικός Σύλλογος Ταεκβοντό Καβάλας στο Προπονητικό Camp "MAKE YOUR DREAM"